Iemand ervaring met zappsoft ?

Klinkt allemaal erg leuk, maar geloof het niet helemaal.

Zijn de zenders direct te bekijken, storingsvrij, etc...is het wel goed ?

Toegevoegd na 9 seconden:
http://www.zappsoft.com/zappsoft-over.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Lees voorwaarde 6 eens in de bron; dan zie je dat je zelf aansprakelijk bent voor het al dan niet voldoen aan jouw verwachtingen van de software. Met andere woorden: ik vertrouw die gasten voor geen meter en waarschijnlijk krijg je allerlei gratis streams te zien zoals politiek24 en andere themakanalen.

Op internet is verder nog niet echt iets te vinden over deze site maar het zou me niets verbazen als er al wel 'gedupeerden' zijn want het klinkt toch wel erg aanlokkelijk...

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarbij komt: ze noemen geen concrete zenders als SBS of Nederland 1 dus wat dat betreft moet je ook niet verwachten dat die zenders in het pakket zitten anders hadden ze er wel melding van gemaakt.

Ik heb er geen ervaring mee en dat wil ik ook niet hebben, het is gewoon troep volgens mij.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bron 2: CNet heeft geen rating voor Zappsoft dus die vijf-sterrenrating is fake. Nog een reden om het niet te vertrouwen...