Ja, als die cam is aangesloten op het internet. Er zijn in Nederland vele openbare cams, die je zelfs op het internet kunt sturen: naar links, rechts, inzoomen, uitzoomen. Leuk hoor. Zoek ze maar via Google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Veel mensen/bedrijven hebben een cam die rechtstreeks op het internet is aangesloten. Vaak met opzet, maar soms weten ze niet dat anderen gewoon mee kunnen kijken. Op de volgende website kun je meegluren, goed voor vele uurtjes kijkplezier!
escape