Mijn msn is gesloten staat er wat moet ik doen?

als ik me msn aanmeld staat er dat ie het niet doet en dan staat er hij is gesloten wat moet ik nu doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik zou zeggen, deinstalleren en weer opnieuw installeren.
13 jaar geleden
Problemen met MSN? Altijd even checken of je datum en tijd goed staat recht onderin je taakbalk.

Heel stom maar MSN werkt soms niet of meldt niet aan als je computer niet de juiste datum en tijd hebt ingesteld. Kan je altijd even controleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check je Firewall(s) en je virusscanner(s). Die kunnen mogelijk deze problemen veroorzaken. of zoals buur al zij: check de datum en tijd van je computer. veel succes! :)