Kent iemand een "naambellen" creator?

IK wil graag kijken of er woorden te bedenken zijn om te naambellen, maar dan wel van bestaande nummers.

Dus je hebt bv nummer 0612345678 en deze creator zou dan alle mogelijk combinaties moeten genereren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op verzoek: naambellen is bv 0900-TUIG je belt dan eigenlijk het nummer van de politie. 0900-8844
Als je namenlijk het woord "tuig" wilt maken op je mobiel moet je achtereenvolgens 8, 8, 4, 4 intikken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is naambellen?
Annswers
13 jaar geleden
Kun je het nog 1 keer uitleggen?
sterredag
13 jaar geleden
of er een progie is die aan de hand van een telefoonnummer alle mogelijke letter combinaties voor je kan "uitrekenen". zodat je kan kijken of daar een leuk of handig woord door uitkomt waardoor je het nummer makkelijker kan onthouden.

Antwoorden (2)

Het naambellen heeft nauwelijks opgang gemaakt hier.
Daarom hier een website die doet wat je wilt, alleen helaas wel Engelstalig.
escape
13 jaar geleden
Je zou gebruik kunnen maken van de T9-functie (snel typen met SMS) van je mobiele telefoon. Toets gewoon de nummers in en kijk welke woorden je telefoon er van maakt.
tonijn