wat is de beste browser voor een antieke computer .......

met antiek bedoel ik een HP vectra pentium 2 ........
gebruik nu opera en dat loopt goed maar na een bepaalde tijd (1 uur ) loop het helemaal vast ..... heb ook explorer en firefox maar er zijn er nog een paar kleinere (chrome werkt niet) .....
heeft iemand ervaring met die browsers en oude pc`s ?

Toegevoegd na 21 uur:
o ja en ik draai windows 2000 erop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Je kan een hele oude versie van Opera proberen, als de turbo-knop in Opera 10 niet helpt. Verder stel ik voor dat je caches klein instelt of zelfs uitschakelt.
Oude versies: http://www.oldversion.com/Opera.html
Een oude browser ondersteunt minder en - let wel - is minder veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je voor die link , en de waarschuwing !

Andere antwoorden (4)

Zoek eens op een oude versie van explorer, die zijn te vinden op het internet en dan kan je die installeren. Je loopt wel het risico dat niet alles meer werkt op het web.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk besturingssysteem draai je win98 ?
opera is aardig klein maar ik denk dat je dan wat vaker je temp files moet leeggooien ?
als je meteen na een vastloper herstart heb je het probleem dan nog ?
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee , het is een combinatie van welke sites en hoeveel bewegende advertenties er op zijn , lijkt wel of die mijn cache heel snel vullen , ook als je kijkt naar gebruikt geheugen , blijft dat maar oplopen , ook al sluit ik steeds meer af .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adblock plus;)
capthavoc
13 jaar geleden
Dat vreet weer geheugen denk ik wil je d browser toch snel houden dan ben je wel aangewezen op je cache
aangezien als hij alles elke keer opnieuw moet downloaden
het toch weer traag wordt
probeer een advance windows care www.iobit.com
en dan onder uitilities de smartram cleaner
weet niet of die onder win98 kan draaien maar met 2000 of xp zeker wel