Wat is een goed programma om een plattegrond te maken van een huis / kamers waar je ook kunt zien of kasten, bedden, etc gaan passen

Toegevoegd na 2 uur:
Programma's als autocad en sketchup van google zijn iets te uitgebreid, ik zoek iets meer vergelijkende programma's als de eerste persoon voorstelde.

Toegevoegd na 16 uur:
Er zullen vast wel meer programma's zijn dan alleen floorplanner...

Ik wacht geduldig af :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
19.7K

Het beste antwoord

sketchup.google.com -> gratis download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tijdje geleden bij toeval deze site gevonden. Misschien heb je er wat aan.
http://nl.floorplanner.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Programma autocad, mijn vader gebruikt het tegenwoordig om alles te plannen, het is wel lastig om aan het programma te komen, legaal kopen is het best duur. En het is een best wel ingewikkeld programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is dit wat

Toegevoegd na 5 uur:
Ja denkt het ook zoek op internet en je vindt er een aantal
13 jaar geleden
Gebruik de site van de eerste persoon; floorplanner. Dit is gewoon op internet, je hoeft niks te installeren of downloaden. Je kan er afmetingen invoeren, muur- en vloerkleuren kiezen en meubels plaatsen. Je plattegronden kan je ook 3D bekijken als een echt huis.

Echt een aanrader!!!

Toegevoegd na 5 minuten:
Kijk hier eens: http://lmgtfy.com/?q=online+plattegronden+maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Excel zou je al een heel eind kunnen komen.
Je kunt de cellen exact een bepaalde grootte geven en waarschijnlijk heb je Excel al.