Hoe haal je die die 'P' s weg in word die staat voor spatie's en enters?

?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
9K

Het beste antwoord

Daar zit een mooi knopje voor in de balk bovenin waar diezelfde 'P' op staat. Als die knop is ingedrukt laat hij deze eindemarkeringen ook zien.

Toegevoegd op 05-05-2009 17:30:40
http://www.ofzenandcomputing.com/wp-content/uploads/2008/05/word-doc-with-paragraph-mark.png
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In elke Word-versie staat bovenin, in de knoppenbalk, een knop met ook zo'n soort omgekeerde "P". Klik daar eens op.

Bij Word 2007 moet je eerst in het menu op "Home" klikken (Engelstalige versie) om het juiste Lint te tonen. Dan is het in het Lint bij Paragraph de knop rechtsboven. In de Nederlandstalige versie moet je in het menu op de meest linkse mogelijkheid klikken - dat is "Home" in het Engels, ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet. Vervolgens kijk je in het lint bij Alinea.

Als dat niet werkt, en je hebt Word 2007, klik je op de grote cirkel linksboven. Dan klik je op "Word Options" ("Word-opties") rechtsonder. Dan op de tweede mogelijkheid van boven: "Display" in het Engels, waarschijnlijk "Beeld" in het Nederlands. Vervolgens geef je middels vinkjes aan welke speciale tekens je wel en niet wilt zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op zo'n zelfde 'P' drukken in jouw werkbalk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
¶, deze dus...

weer op ¶ drukken idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sneltoets Ctrl + Shift + 8
Dit is op een azerty-toetsenbord; op een qwerty is misschien het Ctrl + 8 - probeer even uit.

Toegevoegd op 05-05-2009 19:10:20
"op een qwerty is het misschien..." (volgorde verkeerd..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ding heet overigen eens pilcrow.

Zike tevens plaatje.
Zorg dat er geen vinkje staat bij 'Formatting Marks'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie de pijl:

Toegevoegd op 06-05-2009 16:18:05
in word 2003
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom laat die foto bij mijn comp. niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom laat die foto bij mijn comp. niet?