is er een programma gratis te downloaden om foto's te bewerken?

dan bedoel ik geen picasso ofiets maar echt een programma|(soortgelijke dan) die proffesionals ook hebben, gezicht iets veranderen, lichaam wat dunner maken, pukketje weghalen enz....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Probeer 'Gump'.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry: Gimp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja die is er, Photoshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je het over een illegale versie hebben, want photoshop is een behoorlijk duur pakket.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, maar dat was de vraag ook niet ;)
De vraag was of je dit gratis kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gratis trial bedoel je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik bedoel geen trial, je kan deze progamma`s gewoon downloaden op intenet hoor, net zoals je films download.
capthavoc
13 jaar geleden
ja hallo dat vraagt ie niet
hij vraagt is er een programma wat gratis is dat ik kan downloaden ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@capthavoc
Nee, dat vraagt 'ie niet. Hij vraagt: is er een programma gratis te downloaden om foto's te bewerken? Wat dat betreft heeft harry1980 gelijk. :-) OK, ik begrijp ook wel dat het wrs niet de bedoeling was maar z'n vraag is duidelijk.
Programma's voor professionals zullen waarschijnlijk niet gratis te krijgen zijn. Ik weet wel een paar andere gratis programma's:

Photoscape (zelf goede ervaringen mee, is een eenvoudig programma): http://www.photoscape.org/ps/main/index.php

En hier nog wat andere downloadadresjes: http://www.all-freeware.com/results/gymp/photo/editing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf gebruik photofiltre. gratis en gemakkelijk in gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Picasa
En mijn dochter heeft voor school ook photoshop nodig maar die heeft via school een gratis programma gekregen die je kan downloaden dat heet Gimp dat is te downloade via http://gimp.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of, picknik, is online
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Picasa
GIMP
PhotoImperssion
Photoble