Touchpad Asus laptop werkt niet

Het gaat om de k50ij. Als ik de computer in veilige modus opstart doet de touchpad het wel. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Klinkt als een driver probleem/conflict. Heeft het TP nooit gewerkt, of niet meer na de installatie van iets anders (UMTS-Stick bv).
Soms helpt een firmware update + aktuele driver te installeren, soms moet je ermee leven dat je of TP hebt, of bv. de UMTS-stick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens, met gebruik van je handleiding, opzoek naar knopje om je touchpad uit te zetten. Dit kan je inschakelen om de knoppen en touchpad schoon te maken tijdens het computeren zonder alles perongeluk aan te klikken. Als je veel tiptoetsen hebt kan dat makkelijk aangaan zonder je er erg in hebt.

Toegevoegd na 17 minuten:
http://www.asus.nl/product.aspx?P_ID=ZWrNVPXEbNNTjJZg

Hier kan je eventueel de nederlandse handleiding downloaden of de laatste drivers voor je touchpad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iets nieuwere Asus en er zit als het goed is een apart programma op en anders staat het in het configuratiescherm.