Fout tijden Sims 3 Installatie

Deze fout komt iedere keer terug halverwege de installatie:

"
Bestand:E:\Gamedata\shared\packages\fullbuild1.package
Fout: Data Error (cyclic redundancy check).

"
En dan heb ik de keuzes uit Cancel en Retry.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

If you get this message, it means that the file being read by your PC or software is corrupted.

The most common time you will see the cyclic redundancy check error message is when trying to read data from a damaged CD or DVD. Just before it appears, your CD/DVD drive will probably grind and whirl away - your PC may also become a little slugglish.

The problem can be hardware (loose cables, failing drive), software or damaged media. In most cases checking and cleaning the disc is the easiest way to overcome the problem.

Toegevoegd na 1 minuut:
kort vertaald: die melding betekend dat de data corrupt is, de cd/dvd is beschadigd, krasje of vuil er op.
Het kan ook aan de cd-speler liggen.
CD schoonmaken kan vaak helpen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook aan je interne harde schijf liggen...
Kimath
13 jaar geleden
daar kan natuurlijk ook iets mis mee zijn, maar als alles op je pc goed werkt, behalve de sims cd, dan is de cd kapot.
Probeer eens iets anders te installeren en kijk of dat wel goed gaat.
Maak sowieso een backup van je belangrijke bestanden.