Java update... dagelijks?

Herkent iemand dit probleem? Ik heb nu een week of twee dat elke keer als ik mijn computer opstart dat ik dan een melding krijg van Java Auto Updater die vraagt om toestemming om zichzelf te wijzigen. Of ik nou op OK of op nee druk maakt niets uit, het blijft komen. Weet iemand hoe ik dit op moet/kan lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de laatste tijd ook problemen met Java. Tijdens het 'opnieuw' downloaden krijg ik hem er niet meer volledig op en draait dus gewoon niet meer. Heb al van alles geprobeerd maar zonder resultaat
capthavoc
13 jaar geleden
welek versie windows gebruik je ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat deze vraag voor Nynke is.

Het beste antwoord

Lijkt meer een virus, dit is zeker niet gebruikelijk. Zou java in zijn geheel verwijderen. Virusscanner laten lopen en vervolgens herinstalleren. Goede kans dat het dan is opgelost.

Toegevoegd na 26 minuten:
Overigens je virusscanner laten lopen onder F8 bij opstarten dus safemode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had virusscanner al laten lopen maar die vond niets. Ik heb hem nu maar gewoon gedelete en zal later weer s proberen te installeren. Bedankt iig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke virusscanner gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, OK, die had ik nog niet bedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AVG
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal die er maar af en installeer microsoft security essentels. gratis bij microsoft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, MSE is stukken beter dan AVG...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, ga ik doen maar kun je me nog ff een hint geven over het draaien onder F8? Welke optie moet ik dan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je installeert alles normaal en start je pc opnieuw op direct f8 indrukken zodat je kan kiezen voor safe mode hier start je de virus scanner op. Als die klaar is start je opnieuw op en herinstalleert Java. werkt dat niet zet dan met systeemherstel je systeem terug op een datum voor de problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!!!

Andere antwoorden (1)

Heb je nagegaan of de versie van java us geupdate? Vermoedelijk stuit hij ergens tegen en mislukt de update, waardoor die bij de volgende check het weer probeert.