Weet iemand een goed alternatief voor Azureus Vuze?

ik had een tijdje halite maar die schijnt geen verbinding te kunnen maken mat azureus seeders (connection refused by remote client)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Gebruik zelf ook Vuze zonder problemen. Ik vermoedt dat je een NAT-traversal probleem hebt. Het is geen specifiek probleem van het programma lijkt mij. Heb je UPnP aangezet op je router? Google eens naar 'UPnP vuze' of 'vuze nat traversal'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt hier kom ik een stuk verder mee. maar de health status blijft op geel (nu is het weer dat er geen remote conenctions zijn. het zit em dus wel in een nat probleem. nu zag ik dus dat verhaal over tcp hole punching.
houd dat hetzelfde in als port triggering op mijn router? en moet ik perse en range opgeven of kan het ook met een enkele?(63096)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mooi het is eindelijk gelukt!
de status is eindelijk weer groen van de meeste.
Gebruik sinds het begin azereus dus had het jammer gevonden als ik een andere moest gebruiken.
hartelijk dank!

Andere antwoorden (4)

Zelf ben ik erg tevreden over microtorrent, misschien is dat wat? Zie eventueel de link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spreek je toch uit als mutorrent ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee hoe je het uitspreekt, zou best kunnen dat het uitgesproken wordt als mutorrent, maar microtorrent kan ook, want het wordt geschreven als µtorrent en µ als voorvoegsel betekent micro.
Ik gebruik Utorrent.

Heel gebruiksvriendelijke interface.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat je ook eens zou kunnen proberen is met nieuwsgroepen te gaan downloaden, dan heb je net wat meer aanbod en veel snellere downloadsnelheden!

zie bron voor nieuwsgroepen + uitleg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat Entity zegt : Utorrent !
Je kunt de pc of Utorrent zelf laten afsluiten als de downloads/Uploads voltooid zijn.