hoe kan ik een radiouitzending via de windows mediaplayer opslaan als mp3?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Via Podcast kun je (gemiste) radiouitzendingen op je MP3 beluisteren. Zelf doe ik dit bij de wereldomroep en BNR radio. Ongetwijfeld zullen er meer zijn.
Via de link kun je datum, begintijd en eindtijd invoren en vervolgens opslaan naar een door jou gewenste map.Van hieruit kun je het copieren en plakken in je MP3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer deze zoekopdracht eens via google

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=screen+audio+capture&aq=3&aqi=g1&aql=&oq=screen+audio+cap&gs_rfai=&fp=fd746037ea41492f