Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Video is opgedeeld in frames per seconde. Dat kunnen b.v. 24 of 25 frames/sec zijn of 60 frames/sec. Of nog veel meer (high speed).
In je bewerkingssoftware kun je ieder frame apart bekijken en op die manier dus ook opdelen.
Misschien moet je even verduidelijken wat je precies wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, duidelijk. Ik weet niet met wat voor videoprogrammatuur je werkt maar ik werk b.v. met Final Cut Pro op een Mac. Daarin kan ik kiezen voor een Freeze Frame. Een bevroren afbeelding dus. Als ik deze opsla kan ik 'm in Photoshop bewerken. Als de video Interlaced is, kun je in Photoshop kiezen voor Deinterlace om je afbeelding te verbeteren.
Een, minder professionele, oplossing is om de film stil te zetten en een schermafbeelding te maken die je in Photoshop bijsnijdt. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes.