Fifa10 Of fifa 2010 Worldcup?

Fifa10 Of fifa 2010 Worldcup? Ik verveel me deze vakantie haha dus wil even online op de playstation 3 spelen. Maar als ik online wil gamen is Fifa 10 of Fifa 2010 Worldcup beter?:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik heb zelf alleen FIFA 10 (xbox 360) en ik heb de demo van World Cup geprobeerd, en het spel zelf is eigenlijk gewoon hetzelfde. Wat wil je ook, het gaat over dezelfde sport. Het enigste verschil tussen de games is alles eromheen. bij World Cup speel je met landen, en kan je aan online toernooien meedoen of offline-toernooien doen.

Bij FIFA 10 kan je een club managen, online spelen, en heb je nog be a pro mode waarbij je je eigen speler aanmaakt en hiermee online 10v10 kan doen.

Is maar net wat je leuker lijkt, clubs of landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FIFA 10 is wat uitgebreider, en in FIFA 10 zitten landenteams én clubteams. FIFA World Cup focust zich echt op de wereldbeker. Echter, sommige landenteams ontbreken in FIFA, die wel in de World Cup zitten (bijvoorbeeld Slowakije). Streep de voor- en nadelen tegen elkaar weg, en misschien kun je eerst een demo spelen. Qua gameplay zal het verschil nihil zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerder voor Worldcup gaan als je FIFA 09 hebt gespeeld zul je zien dat het bijna het zelfde is al 10 daarom vind ik Worldcup leuker :)