Weet iemand een programma waarmee ik filmpjes en geluid in slow-motion mee kan afspelen en opslaan?

En ook het tegenovergestelde van Slow-motion?
Het liefst gratis !!

Toegevoegd na 57 minuten:
iets waar ik zoiets mee zou kunnen doen:
http://www.youtube.com/watch?v=ltLEQcUUT7I

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

Ik heb het maar snel bekeken, maar volgens mij kan dat met: Avidemux

videmux is a free video editor designed for simple cutting, filtering and encoding tasks. It supports many file types, including AVI, DVD compatible MPEG files, MP4 and ASF, using a variety of codecs. Tasks can be automated using projects, job queue and powerful scripting capabilities.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt,
Alleen ik zoek meer iets waar ik zoiets mee kan maken:
http://www.youtube.com/watch?v=ltLEQcUUT7I
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt !!

Andere antwoorden (1)

In slow motion afspelen kan gewoon in Windows media player, Ctrl-Shift-S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat wist ik al, alsnog bedankt.Maar het gaat vooral om het opslaan =D