Mijn MSN logt mij om de X aantal minuten uit. Wie heeft er tips? Al zoveel gebeurd.

Ik heb MSN beta gedownload toen msn die melding gaf, dat er een update beschikbaar was, want ik wou er vanaf dat hij automatisch ging uitloggen, elke keer gebeurde het. Ik heb het verwijderd, ende oude versie gedownload. Niks maakt uit. Het is heel storend.

Gisteravond heb ik er dan bekant weer geen last van gehad. Ik heb MSN al 3x opnieuw geinstalleerd, maarhet helpt niet. :(

en met Ebuddy heb ik het probleem niet.
Ik zou het super vinden als iemand een antwoord heeft.

Alvast heel erg bedantk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@macaidwin Ik weet 100% zeker dat dit neit het geval is. Ik ga daar heel voorzichtig mee om
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download amsn, dit is een msnclone maar is momenteel veel stabieler dan messenger

Het beste antwoord

Heb je wel eerst je pc opnieuw opgestart toen je de oude hebt verwijderd.
Dat wil ook wel eens helpen.
Dus eerst de oude verwijderen en dan opnieuw opstarten en dan pas de nieuwe downloade.

Toegevoegd na 5 minuten:
of scan je pc met een virusscanner/spywarescanner.

Of doe dit : Ga naar start
Configuratie
Software
en dan zoek je naar Windows live
Klik daar op wijzigen/verwijderen
dan krijg je de optie: verwijderen of repareren
Klik dan op repareren en mogelijk werkt alles weer naar behoren.