hoe zorg ik ervoor dat een powerpoint niet bewerkt kan worden als ik die doorstuur?

hallo allemaal,

ik wil graag een powerpoint maken van foto's en dergelijken. deze wil ik op een cdtje zetten of versturen. maar als ik gewoon een powerpoint verstuur, kan de ontvanger deze altijd nog aanpassen. hoe zorg ik ervoor dat dit niet kan?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
14.8K

Het beste antwoord

Je gaat in Powerpoint naar Start -> Voorbereiden -> Markeren als definitief.

Dan wordt je Powerpoint presentatie als een alleen-lezen document opgeslagen.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de reacties allemaal

Andere antwoorden (2)

U kunt de PowerPoint-presentatie omzetten naar Acrobat.

De voordelen van het Adobe Acrobat formaat zijn dat het bestand in principe niet kan worden gewijzigd, de bestandsgrootte beperkt is en iedereen met een Acrobat
Reader kan het bekijken.

Hoe het omzetten van powerpoint naar Adobe Acrobat in zijn werk gaat, wordt uitgelegd in de volgende link:
13 jaar geleden
Pffft dit kan makkelijker! Sla je presentatie op.
Klik ze aan, druk op F2,
Verander de extensie van je PowerPoint bestand van .PPT naar .PPS

De presentatie is nu alleen geschikt om af te spelen en kan niet meer bewerkt worden.