Ik heb een envivo webcam bij de aldi gekocht, maar de installatie cd werkt niet meer. Wie kan mij helpen aan de drivers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Drivermax downloaden, is een gratis programma en die zoekt wat er nodig is op je pc en download die dan voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drivereasy is toch makkelijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, hier ben ik mee geholpen.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast21761;

Als je de driver op het web niet vindt zou je een mailtje aan de fabrikant of importeur kunnen sturen (eventueel met een scan van de aankoopbon, als je die nog hebt). Ik kan me niet voorstellen dat ze je daarbij niet van dienst willen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is eerst verstandig om te vertellen met welke windows je draait.......
mocht je win7 of vista draaien het volgende................

zoek op de installatie cd naar het "setup" klik hier op met de rechter muis knop en kies voor uitvoeren als (vista) met win7 klik rechts en kies voor "compatibiliteitsprobleem oplossen" daarna kiezen voor "problemen met programma op lossen" .
in het volgende scherm kiezen voor " het programma werkte in oudere versie van windows maar kan nu niet worden geinstalleerd of uitgevoerd"
als het goed is moet hij nu wel installeren..
de drivers voor de cam zijn gebaseerd op windows XP