Hoe kan ik op n veilige manier alle mp3 files verplaatsen naar mijn externe harde schijf zonder dat i-tunes ze niet meer terug vind of afspeelt?

Er schijnen volgens forums nogal wat complicaties te zijn bij het verplaatsen van mp3 files omdat:
1) i-tunes ze niet meer vind/afspeelt
2) de afspeellijsten-indeling niet meer klopt

Wat is nu de beste manier, zonder ze 1 voor 1 opnieuw in i-tunes te moeten zetten of de afspeellijsten weer opnieuw te moeten maken?

Alleen antwoorden als je 100% zeker weet svp. Mijn dank zal groot zijn :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

kan je de mediabibliotheek niet in zijn geheel selecteren [ ctrl a ] dan slepen naar de map van de externe schijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om heel grote aantallen mp3's gaat is het simpelste: iTunes de-installeren, alle mp3-tjes neerzetten waar je wilt, in dan iTunes weer opnieuw installeren, en opgeven waar de files vandaan gehaald moeten worden.
Zo heb ik >100 Gig naar mijn iPod Classic her-opgebouwd.