Hoe kan ik ervoor zorgen dat een bepaald programma geen verbinding met het internet mag maken?

Op geen enkele manier dus geen data versturen en ontvangen naar de makers.

Toegevoegd na 22 minuten:
Het is om een programma te blokkeren op Windows Vista.

Toegevoegd na 23 minuten:
Werkt een firewall voor 100%? Kan bijvoorbeeld Microsoft niet zeggen, dat en dat programma laten we alsnog verbinding maken ondanks dat deze in de firewall staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Ga naar uitvoeren (ctrl R) en tik fw.msc in.

Voeg je programma toe bij de regels voor uitgaand verkeer en kies de instellingen die je wilt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Uitvoeren is dat vakje bij start.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan de hand van een isa server kunt u bijvoorbeeld google blokkeren en andere sites, denk ook wel programma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag blijft natuurlijk of in dat programma niet staat:

If geen connectie
then shutdown
else continue;