Wat heb ik verder nodig voor mijn DSI om spelletjes te downloaden.

Hij leest de R4 kaart van de DS lite niet.
Wat heb ik nu dan nog nodig en kan ik mijn R4 kaart van de ds lite niet meer gebruiken voor de DSI?
Graag spoedig antwoord.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Ik denk dat je je gewone R4-kaart inderdaad niet kunt gebruiken op je DSi. Je schijnt daarvoor een R4i-kaart nodig te hebben. Zie link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk op http://www.nzbindex.nl/
Daar kun je de info downloaden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het downloaden van software, waaronder spellen is, met uitzondering van software waarbij de licentie dit specifiek toestaat, in Nederland verboden.

Het op deze site stellen en beantwoorden van deze vragen kan deze site in de problemen brengen.

Dit lijkt me dan ook geen goede vraag voor goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat schrijf ik ook heel duidelijke Pikkebaas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Puthenaer, het hangt er nogal vanaf wat voor roms dat zijn, anders is het toch echt in de meeste gevallen illegaal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Akkoord
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien dat de rechthebbenden niet al te actief zijn met cease and desist / blafbrieven.
Ik zou de acekard2i nemen, die doet het prima op de DSi. Ik heb hem besteld bij yagoda.nl. Het downloaden van spelletjes is niet altijd illegaal. Er bestaat zgn. homebrew software die door niet commerciele mensen geschreven worden...

veel plezier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop een dstt kaart! Deze zijn super! En de roms zijn nog gewoon via een http adres te downloaden, in tegenstelling tot andere software, muziek, games en films.