Ik ga een windows 7 computer kopen (64 bit). Gaan al mijn vorige programma's van mijn pc erop werken?

Gaan volgende programma's op mijn windows 7 64 BIT werken? :

- rollercoaster tycoon 3 ?
- ccleaner?
- malwarebytes anti malware?
- mydefrag
- spybot
- avira antivir
- disk space fan
- poweriso
- yowindow
- blufftitler
- edraw max
- facefilter studio
- Split second
- blur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

normaal werkt alles wel, omdat met Windows 64bit, er 2 mappen Program Files aangemaakt worden, eentje voor 64bit applicaties, en eentje voor 32bit. De computer kiest dat zelf.

Zou bij installeren het dan toch nog niet werken, of installatie wil niet lukken. Kan je nog altijd door op de applicatie setup rechts te klikken kiezen voor compatibiliteitsmodus ( win98, windows Xp, Vista etc... )

Ook helpt het soms bij applicaties dat ze uitgevoerd worden als Administratort ( kan je ook kiezen door rechts op een applicatie te klikken )

Voor de diverse gratis applicaties die je hebt is het zowiezo verstandig de laatste versie even te downloaden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je de upgrade advisor van microsoft geprobeerd ?
als je nieuwe pc vergelijkbaar is de de oude kan je in elk geval kijken welke proggie je moet nakijken
je kan het gewoon op deze pc doen en kijken naar de 64 bits sectie ook al geeft ie ana dat het wellicht niet wil op deze pc

Zo te zien moet je denk ik wel even goed kijken naar rollercoaster en facefilter split second yowindow en blur
de rest lijkt me niet een groot probleem.
meestal bieden ze wel een patch of nieuwe setup op de site
capthavoc
13 jaar geleden
Windows7 heeft zowel een 32 als een XP-modus, dus dat moet geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn streetview deed het niet meer moest de comp. op 32 zetten