Is gebruik van Orbit Downloader illegaal? Uploaden is illegaal, maar doet dit programma dat??

Orbit Downloader is de downloadmanager die Internet Explorer ontbeert. Het downloadt bestanden met een hoge snelheid vanaf bijna elke website. Het ondersteunt naast het HTTP, HTTPS, FTP, MMS, RTSP en RTMP protocol ook Flash- en Stream-bestanden.
http://www.orbitdownloader.com/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

In principe maken download-managers de download sneller, omdat er meer verbindingen worden geopend.
Deze DM maakt ook het downloaden van streams mogelijk, voor thuisgebruik is daar allemaal niets illegaals aan.
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Met dat programma upload je niets. Het opent alleen meer verbindingen met de website, waardoor je snelheid omhoog gaat. Daar kan niemand wat van zeggen.
Nee het is niet illegaal. Maar het programma is wel behoorlijk rommelig ontwikkeld. Het programma werkt prima. Maar als je het verwijderd en je hebt bij de installatie aangegeven welke browser(s) je gebruikt dan zul je merken na het verwijderen zal nog steeds de pagina "Download transferred to Orbit Downloader" verschijnen als je iets probeert te downloaden en de download zal niet starten. Het werkt ook niet als je de browser(s) opnieuw installeert. De pagina zal blijven verschijnen. Dit zal wel iets te maken hebben met het register en misschien een bestandje ergens op je computer die daarvoor zorgt. maar zover ben ik ook nog niet. Mooi een volgende vraag voor jou om te stellen. Dit saai,lang,onzinnig stukje tekst is alleen voor jou en voor anderen als een waarschuwing. Ik hoop dat je verder nog lang verder kunt blijven kunt computeren zonder problemen met Orbit.