Wat kan de piep zijn onder mijn radiouitzending?

Vraagje, ik draai op internet via radiocaster en heb af en toe een luide piep op de stream te horen, weet iemand de oorzaak? Ik hoor het niet in de koptelefoon ofzo echt alleen op de stream

een maand geleden
in: Software
1.2K
TurfGraver
een maand geleden
Probeer (of gehackte) versie van een betaalde dienst?
TurfGraver
een maand geleden
"The trial version inserts a tone after a few minutes of use"
Vortexxx
een maand geleden
De poeplap trekken en €59 overmaken naar die gasten die veel moeite hebben gestoken in het maken van dat stukje software waarvan jij dacht dat je het gratis voor je hobby kon gebruiken.
Vinz
een maand geleden
Waar kan ik die gehackte versie vinden?
TurfGraver
een maand geleden
Niet. Gaat via hun servers.
Hobbies kosten geld.
Vinz
een maand geleden
Is veel te duur
TurfGraver
een maand geleden
Ander hobby zoeken?
Vinz
een maand geleden
Nee andere software wel, bedankt voor je advies ben d'r totaal niet wijzer van geworden tjowww
TurfGraver
een maand geleden
Geen dank.
Have fun.
Vinz
een maand geleden
Bedankt! Gaat lukken
TurfGraver
een maand geleden
Maar je weet in ieder geval waarom hij piept. :)
Vinz
een maand geleden
Drm bedankt

Geef als eerste antwoord