Hoe krijg ik een streepjeslijn weg in Word?

Onverwacht kwam er een streepjeslijn tevoren in een Word document. Geen mogelijkheid om die weg te krijgen. Ik weet zelf niet hoe die noemt om dit fenomeen op te zoeken. Als de blz verwijdert wordt verplaatst de streepjeslijn zich... Bedankt

Picture for question
5 maanden geleden
in: Software
Inekez1
5 maanden geleden
Is die lijn onderdeel van een geplakte / geïmporteerde tekst of link?
De puntjeslijn is even dik als de drie puntjes achter Mi 2:1,2 Mogelijk helpt het om die hele link te verwijderen en opnieuw te plaatsen, maar dan als korter/kleiner stuk geselecteerde tekst. Of gewoon zelf Mi 2:1,2 typen als tekst en daar later een link van maken, als je wil dat het direct kan verwijzen. (PS. In de zin Kijk maar hoe Micha het verwoordt moet een t achter verwoord)

Antwoorden (1)

Plaats de cursor in de alinea boven de stippellijn en druk op [CTRL] Q om alle opmaak voor die alinea te verwijderen.
SimonV
5 maanden geleden
Interwestalarm
5 maanden geleden
Bedankt maar het helpt niet. De lijn gaat enkel naar boven. Ik heb de verwijzing bekeken maar het helpt ook niet.
SimonV
5 maanden geleden
Wat gebeurt er als je een nieuw document aanmaakt en daarin een begin van de tekst van dit document kopieert?