Hoe kan ik automatisch opslaan inschakelen zonder Microsoft cloud?

Ik hou er wel van om zekerheden in te bouwen dus over het algemeen probeer ik altijd bestanden automatisch te laten opslaan voor het geval er een foutje gebeurt. Ik heb hele slechte ervaringen met de OneDrive opslag van Microsoft en sla mijn bestanden op in Drive van Google. Maar dat terzijde. Ik heb nu Office 2021 geïnstalleerd en wil weer de automatisch opslag inschakelen, maar dat kan alleen als je OneDrive of SharePoint hebt ingeschakeld. Dit is dus een soort koppelverkoop, vroeger hoefde dat helemaal niet. Hoe kan ik automatisch opslaan inschakelen, zonder dat ik daarbij gebruik MOET maken van de Microsoft cloud. Alvast bedankt.

Picture for question
7 maanden geleden
in: Software
1.2K
ronron1212
7 maanden geleden
kan je niet kiezen voor opslaan als dan kan je je eigen locatie kiezen.
Hannes6
7 maanden geleden
Om automatisch opslaan in te schakelen zonder Microsoft Cloud, kunt u een lokale opslaglocatie gebruiken. Dit kan een USB-stick, een externe harde schijf of een netwerkschijf zijn. Om automatisch opslaan in te schakelen voor een specifiek bestand, gaat u als volgt te werk: Open het bestand in een Microsoft Office-toepassing.
Klik op Bestand > Opslaan als.
Selecteer de lokale opslaglocatie in het vak Opslaan als.
Klik op Opslaan.
Om automatisch opslaan in te schakelen voor alle bestanden in een Office-toepassing, gaat u als volgt te werk: Open een Office-toepassing.
Klik op Bestand > Opties.
Klik op Opslaan.
Schakel het selectievakje Automatisch opslaan in.
Selecteer de lokale opslaglocatie in het vak Automatisch opslaan naar.
Klik op OK.
Wanneer u automatisch opslaan inschakelt voor een lokale opslaglocatie, worden uw wijzigingen elke paar seconden opgeslagen. Dit betekent dat u uw werk niet hoeft te verliezen als u per ongeluk een bestand sluit of uw computer crasht. Hier zijn de

Antwoorden (1)

In Office 2021 kun je de AutoHerstel-functie inschakelen, die op gezette tijden een kopie van je document opslaat. Als er dan iets misgaat, kun je vanuit deze herstelde versie verder werken. Hoewel dit niet exact hetzelfde is als de 'Automatisch Opslaan'-functie, functioneert het wel als een vangnet voor onverwachte problemen. Deze functie heeft geen verbinding met OneDrive nodig en slaat de herstelde versies lokaal op je computer op. Je kunt de frequentie van AutoHerstel aanpassen in de instellingen van Office, zodat het bijvoorbeeld elke 5 of 10 minuten opslaat.
7 maanden geleden