Hoe kan ik muziek van een usb afspelen in auto?

Ik heb via you tube allerlei muziek op een usb stick gezet. Maar die kan ik niet afspelen in mijn auto. Hoe moet ik die omzetten?

11 maanden geleden
in: Software
3.6K
Ritsuka
11 maanden geleden
Wat voor bestanden zijn het nu dan?
josrieken
11 maanden geleden
Heb die via you tube to MP 3 converter gedownload. Heb er verder geen verstand van.

Het beste antwoord

Controleer of je auto is uitgerust met een USB-poort. Deze bevindt zich meestal op het dashboard, het audiosysteem of de middenconsole. Raadpleeg de handleiding van je auto als je niet zeker weet of er een USB-poort aanwezig is.

Formatteer de USB-stick naar een ondersteund bestandssysteem. De meeste autoradio's ondersteunen het FAT32-bestandssysteem, dus het is raadzaam om je USB-stick naar dit formaat te formatteren. Houd er rekening mee dat het formatteren van de USB-stick alle bestaande gegevens zal wissen, dus zorg ervoor dat je een back-up hebt gemaakt van belangrijke bestanden.

De meeste auto-audiosystemen kunnen MP3-, WMA- en AAC-bestanden afspelen.
Met onder meer 4K Videodownloader kun je video's van Youtube naar MP3 bestanden converteren.
https://www.4kdownload.com/-48
SimonV
11 maanden geleden
TurfGraver
11 maanden geleden
Extra tip, check tot welk bitrate je mp3 kunt afspelen.
128kbs is vaak veilig.