Hoe kan ik instellen dat Windows Media Player mijn mappen structuur overneemt?

Beste lezer,
Ik gebruik nog 'ouderwets' mijn mp3 speler. Op mijn computer heb ik mp3 de bestanden staan in een bepaalde mappenstructuur. Hier voeg ik af en toe nog een nieuw nummer of album aan toe. Deze mappenstructuur pas ik ook toe op de mp3 speler (overzichtelijk voor mij). Echter, als ik via Windows Media Player automatisch synchroniseren uitprobeer, maakt het zijn eigen mappen structuur. Het lijkt mij een handige functie die ik graag zou gebruiken. Hoe kan ik instellen dat hij mijn mappen structuur overneemt?
Alvast bedankt!

10 maanden geleden
in: Software
1.4K
SimonV
10 maanden geleden
Volgens mij kan dat niet. Misschien kun je de mappenstructuur synchroniseren met een programma als FreeFileSync.
https://freefilesync.org/download.php

Geef als eerste antwoord