Waarom neemt leawo music recorder niet op?

Na controle blijkt dat het "Leawo music recorder" wel opneemt van Spotify, maar wel héél stil. Bij afspelen van de opnames op max. volume is het bijna nog niet hoorbaar. Wat doe ik verkeerd?

een jaar geleden
in: Software
1.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Audio instellingen?

Antwoorden (1)

Leawo Music Recorder kan mogelijk niet opnemen als de audio-instellingen niet correct zijn ingesteld. Controleer of de juiste audio-ingang is geselecteerd en of de juiste geluidsbron is geselecteerd. Als dit niet het geval is, pas de instellingen aan en probeer opnieuw op te nemen.
9 maanden geleden