In word kun je kiezen voor "invoegen", vervolgens kies je "symbolen" en dan ga je zoeken waar het gevraagde teken staat. Je klikt deze aan en vervolgens op "invoegen".
Succes.
een jaar geleden
Type 221a of 221A (maakt niet uit, hoofdletters of kleine letters), druk onmiddellijk daarna op Alt+X om het vierkantswortelsymbool in te voegen: √
Typ 221b of 221B en druk op Alt+X voor ∛
Type 221c of 221C en druk op Alt+X voor: ∜
SimonV
een jaar geleden
Om het teken van vierkantswortel in Word te maken, klik je op het tabblad Invoegen en vervolgens op Symbool. Selecteer het symbool van vierkantswortel en klik op Invoegen.
10 maanden geleden