Met welk windows programma voor videobewerking kan je ook een deel van het beeld aanpassen?

Ik ben op zoek naar een windows programma voor videobewerking waarmee je ook bepaalde delen binnen het beeld kunt aanpassen. Dus als je bijvoorbeeld een filmpje hebt van een voorbij rijdende auto, dat je dan de kleur van de auto kunt aanpassen en de omgeving niet. Met de programma's die ik tegenkom kun je alleen het totale beeld bewerken. Kent iemand zoiets of is dat alleen weggelegd voor de professionals?

een jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Dat kan met Adobe After Effects.
een jaar geleden
Herbie
een jaar geleden
Ok bedankt
Vortexxx
een jaar geleden
Dat vind ik niet echt een antwoord, die rijdende auto moet 'getracked' worden, mocha maakt als plugin onderdeel uit van AFX, maar dan moet je 'm wel installeren, want zo kaal geïnstalleerd krijg je het niet voor elkaar in de After Effects.
Aangezien je het (met wat werk) legaal gratis kan bemachtigen:

Davinci Resolve. Een behoorlijk professioneel pakket.

https://www.youtube.com/watch?v=FDG-VcCdZoE
een jaar geleden