waar vind ik een software om mijn bureaublad om te toveren naar een virtueel bureaublad?

ik zoek een software die ik vroeger met windows xp had, een virtueel bureaublad waar je kon door wandelen met behulp van de pijltjestoetsen of muis, zoals de binnenkant van een villa waar je uw afbeeldingen aan de muur kon hangen of uw snelkoppelingen, ook waren er verschillende thema's,

een jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

Misschien bedoelt u dit:
Een virtueel bureaublad openen kan op twee manieren. De eerste wijze is door Taakweergave te openen of door op uw toetsenbord de combinatie Windows + Tab in te drukken. Klik vervolgens op 'Nieuw bureaublad'. Het is echter niet per se nodig om eerst de Taakweergave op te zoeken en op een link te klikken. Met de toetsencombinatie Windows + Ctrl + D opent u direct een nieuw virtueel bureaublad.
Bij het wisselen van virtuele desktops is de Taakweergave weer uw basis. In het klein verschijnen de openstaande programma's en bureaubladen, waar u dan op kunt klikken. Liever met een sneltoets van bureaublad wisselen? Gebruik dan Windows + Ctrl + linkerpijl (of rechterpijl). Er lijkt geen maximum te zitten aan het aantal virtuele desktops dat u tegelijkertijd kunt draaien.
Microsoft: “Microsoft bood de Virtual Desktop Manager aan als onderdeel van de Windows XP PowerToys en bracht even later de Sysinternals Desktops-add-on uit die vergelijkbare functionaliteit mogelijk maakte. Gezien de groeiende populariteit van deze organisatietool, hebben we besloten om een native virtuele desktopervaring rechtstreeks in Windows 10 te bouwen.”
.
Maar waarschijnlijk bedoelt u iets als Deskspace. Het is een virtuele desktopmanager waarmee u 4 verschillende desktops op een 3D-kubus kunt rangschikken.
http://www.otakusoftware.com/deskspace/
Zie ook:
https://www.serverwatch.com/guides/how-to-run-virtual-desktops-in-windows/
SimonV
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
+Want ik heb weer wat nieuws geleerd, maar ik denk dat de vrager iets heel anders verwoord.