Hoe krijg ik mijn Excel tabel terug?

hallo

ik heb zojuist een tabel in excel waar ik lang aan heb gewerkt geknipt om te plakken in word. mijn bedoeling was eigenlijk kopieren en plakken in word maar ik heb hem dus geknipt. Nu plakt hij hem in word maar voor een klein deel en de rest is in word niet zichtbaar. Ik kan de tabel in excel ook niet meer zien. Ik kan in excel niet op Ongedaan maken meer klikken want dat knopje is grijs. Ook het knopje voor de versiegeschiedenis is grijs.

Hoe krijg ik mijn tabel terug?

een jaar geleden
in: Software
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
Had je het bestand nog niet bewaard dan. In het vervolg niet knippen maar kopiëren
ItisILeClerc
een jaar geleden
Als hij nog op het clip board staat: op een lege XL-sheet pasten.

Antwoorden (1)

Als Autoherstel is ingeschakeld:

U hebt het bestand opgeslagen
Open het bestand waarin u werkte.
Ga naar Bestandsgegevens > Info.
Selecteer onder Werkmap beheren het bestand
Selecteer Herstellen

U hebt het bestand niet opgeslagen
Ga naar Bestand > Gegevens > Document beheren > Niet-opgeslagen werkmappen herstellen
Selecteer het bestand en selecteer vervolgens Openen.
SimonV
een jaar geleden