Is er een programma dat gepraat op de achtergrond weg filtert zodat muziek betere kwaliteit wordt?

ik heb een muziekje gefilmd met mijn mobiel via tv en wil het gepraat op de achtergrond weg hebben . Is hier een programma voor dat het kan laten klinken in hd kwaliteit want apps als shazam kunnen het liedje niet vinden

2 jaar geleden
in: Software
1.8K
Amadea
2 jaar geleden
Je kunt aan mensen (waaronder die hier op Goeie Vraag) vragen of ze de muziek herkennen en jou de naam van de componist of uitvoerende en de titel kunnen geven. Dan kun jij vervolgens op zoek gaan naar de originele uitvoering ervan, die vanzelfsprekend dan hoge kwaliteit zal hebben.
TurfGraver
2 jaar geleden
Je zou met Spectralayers aan de slag kunnen gaan.
Resultaat niet gegarandeerd.
pauls
2 jaar geleden
heb het liedje een paar jaar terug nog op goeie vraag gezet maar deze is van goeievraag verwijderd en op internet kom ik ook niet verder

Antwoorden (1)

Ja, tegenwoordig met AI is er veel mogelijk en zou bij jou zomaar kunnen helpen.
Upload je muziekje naar vocalremover en laat Shazam of Soundhound het bewerkte bestand horen.