Kun je een voorblad in gemaakt in Word ook apart opslaan?

Ik werk heel veel met Word 2007, waarin ik marketing- en communicatieplannen schrijf. Zo ook voor een bepaald product. Toen ik klaar was met het schrijven van een plan, heb ik via voorblad invoegen een voorblad ontworpen. Nu heb ik nog een plan geschreven over hetzelfde product en ik zou graag hetzelfde voorblad willen gebruiken, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat zou moeten doen. Het ontwerpen kostte namelijk best veel tijd, dus als het anders kan dan graag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
9.2K

Het beste antwoord

Selecteer die pagina, voorblad, en knip en plak deze in je nieuwe plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf werk ik met Office 2003, maar ik neem aan dat 2007 dezelfde functies en meer heeft. Je klikt (in de 2003-versie) bij het oorspronkelijke voorblad op Opslaan als, en verandert dan in het schermpje de tekst Word-document in Documentsjabloon. Voor de gegevens van het nieuwe voorblad maak je een Excelbestandje en die kan je vervolgens in het voorbladsjabloon invoegen.
Amadea
13 jaar geleden
Zorg dat er niets geselecteerd wordt.
Druk dan Ctrl-a
Ga naar het onderste deel van het document (zorg dat gans het document nog geselecteerd blijft!)
Houdt Shift ingedrukt en sleep naar links totdat je aan het tweede blad komt. Laat nu shift los. Als het goed is is nu alleen het voorblad geselecteerd.

Doe dan Ctrl-c

en dan Ctrl-v om te plakken in een document

Toegevoegd na 1 minuut:
Begin dus vanaf de laatste geselecteerde letter onderaan in je document naar links te schuiven met je muis, zodat die selectie verdwijnt. Dus al je selectie verdwijnt die je niet wil hebben, en als je boven bent , laat je los zodat je voorblad nog geslecteerd is.

Begrijp je het?