Hoe weet ik dat mijn sessie met teamviewer is beëndigd?

Als iemand mij heeft geholpen op de pc via teamviewer hoe weet ik dan dat diegene niet meer meekijkt of dat de sessie is beëndigd?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Software
5.1K
TurfGraver
2 jaar geleden
Je kunt teamviewer gewoon afsluiten.
Check anders even bij klokje of hij nog open staat.
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Als de sessie stopt geeft Teamviewer dit ook aan. Je kunt ook Teamviewer zo instellen dat bij iedere sessie om een andere code gevraagd wordt. Zo voorkom je dat iemand opnieuw kan inloggen met dezelfde code. Overigens als er een nieuwe sessie wordt gestart zal Teamviewer dit ook aangeven.
Griffin
2 jaar geleden
Je wordt bedankt dat je Teamviewer hebt gebruikt, zo zie ik die boodschap altijd wanneer ik de sessie heb beëindigd.

Antwoorden (1)

Als je op 'Help' > 'Over TeamViewer'> 'Kanaalgebruik' klikt, krijgt je de TeamViewer-ID van het apparaat dat momenteel je kanalen gebruikt te zien.
Als de sessie echt is beëindigd, zou je hier geen TeamViewer-ID mogen zien.
Na een bepaalde tijd worden uitgaande verbindingen overigens automatisch gestopt als ze inactief zijn. Je kunt deze instelling vinden in de geavanceerde TeamViewer-opties.
Open Menu - Opties - Geavanceerd > Geavanceerde instellingen voor verbindingen met andere computers. Selecteer een tijdsperiode waarna een uitgaande afstandsbedieningssessie automatisch wordt beëindigd als er geen interactie is in de gedefinieerde periode.
.
Je kunt de verbinding ook verbreken door ‘Teamviewer afsluiten’ te selecteren in het pictogram in het systeemvak.
Toegevoegd op 16 oktober 2021 15:39: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Maar er staat geen help bij mij. Alleen uw ID en wachtwoord. Als ik dit venstertje afsluit if als ik de computer volledig uitzet kan ik er dan ook vanuit gaan dat alles is afgesloten en er niemand meer meekijkt of werkt dit niet zo?
SimonV
2 jaar geleden
Je hebt ook geen tab met About Teamviewer?
In september stond Help er nog...
https://community.teamviewer.com/English/kb/articles/30163-teamviewer-modules Je kunt de verbinding ook verbreken door Teamviewer afsluiten te selecteren in het pictogram in het systeemvak.
http://www.inventrix.us.com/closeteamviewer.html