Met welk programma of website kan ik GTD beoefenen met in ieder geval de volgende mogelijkheden (zie toelichting)?

Er moet een mogelijkheid zijn op bijv werk, prive, studie goed te kunnen scheiden.

Dus als je aangeeft werk, dat het programma dan een aparte gtd laat zien voor werk.
Dus alle projecten voor werk, next actions, overige actions en apart contexts.

Heeft iemand zoiets gezien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Niet zo specifiek als jij noemt, maar ik gebruik rememberthemilk voor gtd.

Je kunt zelf je lijsten bijhouden en met tagging aangegeven in welke situatie iets van toepassing is. Of meerdere lijsten maken. Daarnaast kun je het syncen met een telefoon, wat zeker in combinatie met gps erg goed werkt.

In de bron staat een uitleg hoe je gtd opzet bij RTM (remember the milk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben geen fan van RTM. Te vol, te druk.