Is er een VR app voor particulieren waar je mee door het universum kan "vliegen"?

een accuraat universum. Dus dat je naar de zon kan, naar Rigel, Andromeda of dat je de Sloan Great Wall kan gaan bekijken?

Thecis
3 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Astronomen van het Royal Observatory Edinburgh hebben een oculus-rift aan stellarium gekoppeld, maar ik kan niet vinden of dat inmiddels is vrijgegeven. (zie bron)

Een andere optie is volgens deze Reddit het programma SpaceEngine (zie andere bron) moeten voldoen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
Space Engine ziet er wel gaaf uit. Dank je wel!
Helaas is het nog niet beschikbaar. Maar het zou een prachtig programma moeten zijn / worden. Dank je wel!