installeren programma lukt niet, wie heeft de oplossing?

Wie kan mij helpen en mij stapsgewijs uitleggen wat ik moet doen (want er is allemaal onuidelijke informatie te vinden op Internet maar ik snap er niets van). Ik probeer mijn Photohop Elements 14 te installeren op mijn computer en krijg deze melding: 'installatieprogramma kan niet initialiseren. Download Adobe Support ASdvisor om het probleem vast te stellen'. Hopelijk is er iemand die mij de weg kan wijzen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

Adobe Support Advisor bestaat niet meer.
Ga naar C:\ProgramData\Adobe en verwijder of hernoem de OOBE-map. Dan zou je installatieprogramma moeten werken.
Als je de map ProgramData niet ziet: start de verkenner en klik linksboven in het lint op de tab Beeld. Ga vervolgens met de muisaanwijzer naar rechts en zet een vinkje bij Verborgen Items. Vanaf dat moment zijn de verborgen bestanden en mappen zichtbaar op de computer.
.
Als dat niet helpt:
- voer je de installatie als Administrator uit of
- rechtermuisklik op het installatieprogramma en selecteer een compatibiliteitsmodus voor dit oudere programma.
Toegevoegd op 16 juli 2020 16:34: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je wel, gedaan maar het werkt helaas niet. Nog steeds dezelfde melding.
SimonV
3 jaar geleden
Voer je de installatie als Administrator uit?
Rechtermuisklik anders op het programmapictogram en selecteer een compatibiliteitsmodus voor dit oudere programma.
https://community.adobe.com/t5/download-install/photoshop-elements-14/td-p/9088220?page=1