Hoe kan ik het tijdstip bezorgen van email standaard veranderen?

Regelmatig gebruikt ik "de uitstelknop voor het bezorgen van email", met name in het weekend.
Standaard staat deze knop op de volgende dag om 17.00 uur! Echter het tijdstip stoort mij enorm. Ik zou graag dit definitief willen veranderen in 09.00 uur (begin werkdag).

Per email kan ik dit uiteraard handmatig wijzigen maar ik zou liever zien dat het tijdstip definitief wordt ingesteld op 09.00 uur!
Wie weet het antwoord?
Dank

Ilse

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Standaard kan dat niet met Office.
Het kan wel met SetDeliveryTime.
https://www.ivasoft.com/setdeliverytime.shtml
Ga na de installatie hiervan naar
Bestand – Opties - Add-ins
Kies SetDeliveryTime en stel 9.00 uur in.
Toegevoegd op 07 juni 2020 11:48: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV