Waarom maakt Pinnacle van een lange video twee bestanden?

Ik heb een vrij lange film bewerkt in Pinnacle van langer dan 2 uur en het programma maakt hier twee losse bestanden van. Hoe en waar kan ik dit uit zetten?

4 jaar geleden
in: Software
1.4K
TurfGraver
4 jaar geleden
Doet Pinneacle dat of je computer (fat32)?

Antwoorden (1)

Dat kan verschillende oorzaken hebben.
De meest waarschijnlijke is dat je bestand over de 4 GB heen gaat. Dat is de maximale bestandsgrootte van een FAT32 systeem.
Ik weet niet of Pinnacle zélf standaard die bestandsgrootte aanhoud, of dat hij ziet dat je disk FAT32 is en daar actief op reageert door het grote bestand op te splitsen.

Je zou je film eens weg kunnen schrijven naar een schijf met een NTFS indeling. Wellicht dat het dan wel gaat.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
wilkers
4 jaar geleden
Bedankt! Ik schreef hem direct naar een externe hardeschijf. Misschien dat dat het probleem is geweest, ik ga eens kijken of ik dit kan omzeilen door het op de vaste hardeschijf te zetten.
LeonardN
4 jaar geleden
Andere mogelijkheid kan zijn dat je een DVDbestand maakt. DVD heeft vaak een grootte van 4.7GB. Dus daar zit je met 2 uur al snel overheen.
wilkers
4 jaar geleden
Dit heeft het probleem inderdaad opgelost. Bedankt, weer wat geleerd. :-)