Als ik Microsoft Office installeer krijg ik het hele pakket. Hoe kan ik bv. outlook verwijderen?

Ik installeer office via mijn studentenaccount maar nu krijg ik alle office apps. Ik wil alleen word, excel en powerpoint. Hoe kan ik de rest verwijderen? Ze staan niet tussen de lijst bij Apps en Onderdelen in windows 10.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Microsoft staat niet meer toe dat je programma’s uit Office verwijdert.
In oude versies kun je bij ‘Programma’s verwijderen’ met de rechtermuisknop op Office klikken en daarna ‘Wijzigen’ kiezen. Hier kun je afzonderlijke programma’s verwijderen.

Als het je lukt de Office-apps of -componenten uit de Windows Store te installeren, dan kan het wel.
Open om te beginnen Instellingen. Navigeer naar het gedeelte Apps en selecteer ‘Apps & functies’.
Klik vervolgens op ‘Microsoft Office Desktop Apps’ om de link ‘Geavanceerde opties’ zichtbaar te maken. Hier kun je bijvoorbeeld Outlook verwijderen.
SimonV