hoe maak ik kontakt tussen twee nintendo`s om tegen elkaar te spelen (hoe stel ik dit in)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
3.3K

Het beste antwoord

dit kan per spel een beetje verschillen.

In de regel kan je kiezen voor de optie multiplayer.
Daarna kan kun je aangeven of je de master of de host bent ( dus of jij het spel in je ds hebt of de medespeler )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is wel een beetje afhankelijk van over wat voor Nintendo we het hebben? NES, SNES, GameCube, Wii, DS?

En dan ook nog over of het spel op de doos zegt dat je het met meerdere personen kunt spelen of niet. In de handleiding staat dan ook beschreven hoe je de verbinding tot stand brengt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed dat het een Wii betreft...? Als je met WiFi cnotact zoekt met een vriend dan kan je zijn wii nummer opvragen en invoeren in jouw eigen wii...bij de instellingen. Maar dit werk inderdaad alleen bij spelen die daarvoor geschikt zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via een soort bluetooth