Hoe krijg ik mijn tekst terug in Word?

Mijn tekst in Word is ineens verdwenen, maar als ik met mijn muis langs 'stijlen' (Kop 1, Kop 2,...) schuif krijg ik mijn tekst te zien. Er staat ook dat ik 480 woorden heb getypt, maar mijn pagina is helemaal leeg. Hoe kan dit en weet iemand hoe ik mijn tekst teug krijg?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
4.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb je de tekstkleur misschien per ongeluk wit gemaakt ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee. Dit dacht ik eerst ook, maar er staat niks op mijn pagian.
AnnBoo8146
4 jaar geleden
Kan je de tekst wel selecteren?
Zo ja, dan zou je kunnen proberen deze te kopiëren naar een nieuw bestand. Maar plak de tekst dan niet zo in het nieuwe bestand, want dan kopieer je ook de opmaak mee.
Dus in plaats van te plakken gebruik je je rechtermuisknop en kiest in het menuutje, onder de kop "Plakopties" het meest rechtse icoontje "Alleen tekst behouden".
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik had geprobeerd de tekst te selectren maar dat lukte niet. Maar het probleem is opgelost we hebben de tekst ergens terug kunnen vinden. Bedankt voor de hulp.

Antwoorden (2)

maak de tekst zwart
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ctrl z maak je laatste actie ongedaan