Zelf werk ik graag met Shareaza daar er je er veel zelf ik instellen en optimaliseren, is eigenlijk net een dieselmotor buffelt wel door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beide. Schakel over op Frostwire!

* Completely Free & Open Source!
* Faster Download Speeds
* No Spyware. No Adware. Guaranteed.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
frostwire is limewire, maar dan met een andere naam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke droplul geeft hier minnetjes voor? @youris het is niet hetzelfde! Alleen de interface. Limewire moet voor betaald worden. De gratis versie heeft een zoekresultaten limiet en snelheidslimiet. Frostwire is gratis en kent deze limieten niet. Frostwire is dus beter, op nog meerdere punten beter als limewire
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forstwire is inderdaad geen Limewire. Maar Frostwire is wel veel beter dan Limewire en Shareaza!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke
Ik heb een tijdje met LimeWire gewerkt. Dat werkte voor mij niet heel goed, maar dat zal wel een persoonlijke kwestie zijn. De ander heb ik eigenlijk nooit geprobeerd.
Ik raad je aan om tigow.com te proberen. Hier kun je via een webbrowser gratis downloaden. Daarnaast kun je ze, voor je ze download, nog luisteren
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shareaza is beter als Limewire. Limewire heeft veel virussen...
Ik gebruik laaatste tijd ook shareaza en heb bijna geen last van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire zou ik niet aanraden. Is leuk maar gevaarlijk. Heb het zelf een tijd gebruikt totdat ik, ondanks goede beveiliging, een virus opliep waar niks tegen hielp. Hele systeem gecrasht.
Het andere programma ken ik niet.