Hoe kan ik in excel met de ALS functie een cel kopieren?

Dus ik wil : Als F3="v" kopieer dan e3. Toevoegen in mijn excel bestand. hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
4.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
helaas werkt dat niet krijg dan een melding dat de formule niet klop. http://nl.tinypic.com/r/14y0dwj/9

Antwoorden (1)

Plaats de volgende functie in cell G3 en dan laat hij cell E3 zien wanneer F3 een v is en anders blijft hij leeg. Hij kopieert het echter niet.
Wil je het echt kopieren of is zien goed genoeg??

=ALS(F3 ="V";E3;"")