Is het mogelijk om farming simulator op mijn chromebook te downloaden?

Weet iemand of het mogelijk is om farming simulator op je cromebook te spelen of downloaden? Indien dit mogelijk is hoe kan ik dit dan doen?
Mvg Niek Bruinen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
7.1K

Antwoorden (1)

In theorie is dit mogelijk. Je kunt met een beetje kennis en wat YouTube waarschijnlijk wel Ubuntu of een andere door steam ondersteunde distro installeren. Maar daar komt het, ik heb het even opgezocht en voor farming simulator 19 ben je 20 GB aan opslagruimte nodig. Dan moet je chromebook dus 32gb opslag of meer beschikbaar hebben, maar als je een chromebook hebt met 16gb aan opslag kan je wel farming simulator 17 downloaden, dat loopt waarschijnlijk ook iets beter. Maar ik weet niet waar het hier precies om gaat, want als het gaat om een laptop van school kan dit niet. Let op je moet in steam nog wel een vinkje aanklikken in instellingen zodat je Windows games kan draaien op Linux. Ook moet je alle data die je op de chromebook zelf staat die je wil bewaren nog even op een stickje of zo zetten.

Controleer hier nog even of je laptopje ondersteund wordt:

https://coolstar.org/chromebook/windows-install.html
(Ik weet dat de link zegt Windows, maar voor een Linux installatie is het precies hetzelfde alleen moet je een Linux ISO bestandje downloaden.)

PS: verwacht geen enorm goeie kwaliteit van je chromebook omdat het waarschijnlijk een iets oudere Celeron heeft en 2gb ram.