Wat is een goeie torrent site voor gratis muziek te downloaden? ik heb Vista premium.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
5.9K

Antwoorden (11)

http://bitTorrent.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even Googlen op torrentsites en ze worden je zo op een rijtje gegeven met de uitleg erbij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Piratebay is nog steeds online..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
isohunt.com werkt ook altijd wel goed
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
www.demonoid.com

alleen moet wel op uitnodiging, maar dat vind ik toch wel de beste site. Zonder virussen etc. ook
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nodig woody dan ook even uit, dat kan via pm
www.mininova.org
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je besturingssysteem maakt niets uit.
ik zou je aanraden via nieuwsgroepen te gaan neerladen dat gaat veel sneller, zuiverder(je krijgt wat je vraagt) en vooralsnog legaal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ikzelf gebruik het programma Vuze (heette vroeger azureus). Deze zoekt op meerdere torrentsites naar je zoekopdracht. Hij geeft ook aan hoe goed het torrent-bestand is en hoe vaak dit gedownload wordt.

Ik ben er zeer tevreden over:

Check onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+Zoals Prana zegt.
Als je echt goede muziek, virus vrij en compleet wilt. Ga dan via Nieuwsgroepen downen.
Bijna elke provider heeft dat in zijn pakket.

Als ze beschadigt zijn zit er vaak een herstelbestand bij.
En het gaat tig keer sneller.

Anders... piratebay
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik altijd www.torrentz.com Dit is een site die iets van 10 andere torrentsites (inc. the Pirate Bay) indexeert. Have fun!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik haal het merendeel van m'n torrents van isohunt.com.

Ik zou in ieder geval uTorrent gebruiken om ze te downloaden. Vuze (Azureus) is geschreven in Java, waardoor het veel meer van je computer vraagt dan nodig is voor de taak die het uitvoert. uTorrent daarentegen is een klein en efficient geschreven programma zonder alle 'blingbling eyecandy' die tegenwoordig populair schijnt te zijn.