Is er een programma dat in hoge kwaliteit de geluiden die uit

Als je bijvoorbeeld op een website een kraaiengeluid wilt herbeluisteren zonder telkens weer de website opnieuw te moeten zoeken, hoe sla je dat geluidje dan op?

Is er een programma dat in hoge kwaliteit de geluiden die uit je boxen komen opslaat? Dus hoe sla je geluidjes die uit je PC komen op, weer naar je PC, zodat je ze kunt herhalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als het geluid via de Adobe Flash Player afgespeeld wordt, zoals bijvoorbeeld bij http://www.vogelbescherming.nl/nl/vogels_kijken/vogelgids/zoekresultaat/detailpagina/q/vogel/262 dan weet ik daar geen oplossing voor. Maar als je er een mp3-opname van opzoekt, bijvoorbeeld http://www.ratata.nl/vogels/mp3/15-Zwarte%20kraai.MP3, dan kan je die opslaan in de geluidsbestanden van je eigen computer. Op mijn computer klinkt het geluid via de Windows Media Speler, en dat kan ik in een afspeellijst opslaan.
Amadea
13 jaar geleden
voor zover ik weet is er geen programma dat je audio output kan opslaan, dus zal het niet mogelijk zijn.

de enigste optie is een microfoon naast je boxen zetten, muisstil zijn en opnemen :)